Contactcenter medewerker
Terug naar Werken bij

Contactcenter medewerker (inbound-outbound-e-mail)

Wat houdt het werk in?
Het gaat om een uitvoerende functie waarin je zelfstandig óf in teamverband verantwoordelijk bent voor specifieke klant campagnes (inbound-outbound-e-mail telemarketing). Je dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het actief benaderen of van suspect, prospects en accounts via telefoon of email. Doelstellingen kunnen per type campagne en klant varieren. Je kunt hierbij denken het aan het maken van afspraken, abonnementenwerving, het uitvoeren van marktonderzoeken, het verlenen van technische hulp (technische helpdeks) etc.   

Wat zijn de voornaamste kerntaken?

  • Pro-actief telefonisch benaderen van suspects / prospects / accounts (koud of n.a.v. eerder contact of verzoek tot contact)
  • Verwerking van gesprekken en toevoegen van verrijkingen in communicatie systeem
  • Duidelijke terugkoppeling projectmanager (en opdrachtgever) tijdens evaluaties

Dit zijn jouw kwaliteiten

  • Communicatief vaardig
  • Passie voor sales
  • Flexibel, minimaal 14 uur per week beschikbaar
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • MBO/HBO niveau (of relevant opgebouwd werk- en denkniveau)

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende commerciele functie in een enthousiast team
  • De mogelijkheid op een vaste baan
  • Flexibele werktijden
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden
  • Doorgroeimogelijkheden (projectmanager - supervisor)

Enthousiast geworden, reageer dan direct!

Solliciteer nu
  •  
  •  
  •