Over Precall
Terug naar Home

Historie in een notendop

Achter Precall staan Jelle Wichgers en Gaby Wichgers-Langerak. De basis van het telemarketing bedrijf, welke opgericht is op 29 mei 2006, was:

  • Een businessplan
  • Kapitaal verstrekt door een externe businesspartner
  • Een flinke dosis ambitie

Het vertrekpunt in mei 2006: 1 bedrijfsruimte in een bedrijvenverzamelgebouw met 4 seats, géén opdrachtgevers enkel focus op koude acqusitie t.b.v. werving van eigen klanten.

De huidige situatie in 2017: 8 bedrijfsruimtes in hetzelfde bedrijvenverzamelgebouw met 30 seats, tal van opdrachtgevers waar zij momenteel de acquisitie voor mag verrichten.

Voor oprichting van Precall waren beide directieleden werkzaam binnen commerciele functies in loondienstverband. Vanuit deze diciplines hadden zij zelf behoefte aan de inzet van een kwalitatief telemarketingbureau. Een slecht gevoel bij telemarketingpartijen van destijds weerhield hen hiervan. Dit was in de tijd dat telemarketing nog niet gereguleerd was en er tal van bureaus als cowboys in de markt actief waren (focus op kwantiteit i.p.v. kwaliteit).